Masz pytanie? Zadzwoń, chętnie pomożemy.

tel : 500 396 513 Piotrek

tel : 508 991 988 Marek

pn - pt : 8:00-17:00

  1. Jesteś tutaj:
  2. home
  3. chevron_right
  4. Kategorie
  5. chevron_right
  6. Sprzęgło / części montażowe
  7. chevron_right
  8. Łożysko oporowe sprzęgła / wysprzęglik centralny

Łożysko oporowe sprzęgła / wysprzęglik centralny

Profesjonalne, solidne części układu wysprzęglania – łożyska oporowe oraz wysprzęgliki

Łożyska oporowe sprzęgła wchodzą w skład systemu wysprzęglania. Jest to podzespół, którego przedwczesna usterka w wyniku wyeksploatowania zdarza się stosunkowo rzadko. Zazwyczaj do wymiany dochodzi wówczas, gdy awarii ulegają części powiązane z jego pracą. Czasem jednak może dochodzić do przedwczesnego zużycia układu wyciskowego. Jest to ściśle powiązane ze stylem jazdy kierowcy, który zbyt często używa pedału łączącego silnik ze skrzynią biegów. Do pierwszych symptomów uszkodzenia zalicza się przede wszystkim charakterystyczne szumy i odgłosy dudnienia, które uaktywniają się podczas wciśnięcia pedału. Innym objawem jest także nieprawidłowa praca skrzyni biegów.

Kiedy łożysko oporowe sprzęgła przestaje działać w sposób prawidłowy, warto jest również zwrócić uwagę na stan innych, powiązanych z tą częścią elementów, takich jak: linki, widełki rozłączające oraz sprężyny pedału. Jest to bowiem ruchomy element, który odpowiada za prawidłowe działanie układu napędowego.

łożysko oporowe sprzęgła


Pozostałe marki:

wysprzęglik centralny

Wykonane z najwyższej jakości materiałów, trwałe wysprzęgliki

W naszym sklepie internetowym znajdą Państwo oryginalne, nowe części systemu wyciskowego. Każdy element jest dedykowany do konkretnego modelu i marki samochodu, dzięki czemu zyskują państwo pewność, że jego parametry będą odpowiednie dla prawidłowego działania pojazdu. Posiadamy wysokiej jakości, trwałe produkty, które sprowadzamy wyłącznie od renomowanych firm produkcyjnych.

Wysprzęgliki trwałe łączą ze sobą łożysko z siłownikiem. Ich stosunkowo lekka konstrukcja pozwala na prawidłową pracę tarczy, której przesunięcie generuje uruchamianie bądź rozłączanie napędu. Jest to część centralna układu wysprzęglania, którą należy wymieniać każdorazowo podczas awarii sprzęgła. Jego wyeksploatowanie objawia się wyciekiem płynu hydraulicznego, co może mieć groźne konsekwencje w postaci braku napędu oraz doprowadzić do całkowitego zatrzymania samochodu.

Masz pytanie? Zadzwoń, chętnie pomożemy.

Piotrek: 500 396 513 / Marek: 508 991 988

pn - pt 8:00 - 17:00.