Masz pytanie? Zadzwoń, chętnie pomożemy.

tel : 500 396 513 Piotrek

tel : 508 991 988 Marek

pn - pt : 8:00-17:00

  1. Jesteś tutaj:
  2. home
  3. chevron_right
  4. Marki samochodów

Cylinderek / tłok

Asortyment najwyższej jakości

Oferujemy niezwykle bogatą ofertę auto-części, pośród której możecie odnaleźć, całą gamę produktów do praktycznie każdej marki samochodu. W tym tłok silnika, który należy do części układu tłokowo-korbowego. Jego kształt najłatwiej określić jako walec zamknięty, od góry denkiem. Obecnie, najczęstszym materiałem, z którego są zbudowane tego typu podzespoły to stopy lekkie, coraz rzadziej żeliwo. Jeśli napotkasz problemy z doborem właściwego elementu lub po prostu zechcesz zasięgnąć porady eksperta - skontaktuj się z nami!

pierścienie tłokowe

Wybierz markę:

Pozostałe marki:

Pierścienie tłokowe - uszczelnienie na wysokim poziomie

Asczesci.pl jest sklepem internetowym, który może się pochwalić największą ofertą części samochodowych w Polsce. Specjalnie dla naszych klientów oferujemy, m.in. tłoki do wszystkich marek i modeli aut. Wśród nich znajdują się także pierścienie tłokowe, które stanowią elementy uszczelniające. Ich głównym zadaniem jest oddzielanie komory spalania silnika spalinowego od skrzyni korbowej. W większości przypadków, wykonane są z żeliwa, a ich powierzchnia robocza jest chromowana lub pokryta molibdenem. Wśród najpopularniejszych usterek tych elementów, należy wymienić zapieczenie, które polega na zaklejeniu pierścieni w rowkach tłoka nagarem, powstającym w trakcie spalania paliwa. Oprócz tego, bardzo popularne są pęknięcia, na które w większości przypadków ma wpływ nieprawidłowy montaż lub niską jakość.

Tuleje cylindrowe – wzorowa jakość materiału

W trakcie rozprężania gazów spalinowych w komorze tulei cylindra, tłok wykonuje ruch posuwisto-zwrotny, wymuszając obrót korbowodu, który w efekcie napędza silnik. Pomiędzy tłokiem, a ścianami cylindra znajdują się pierścienie olejowe i uszczelniające. Oferowane przez nas tuleje cylindrowe, wykonane są z wzorowej jakości materiałów, które charakteryzują się wysoką stabilnością temperaturową, najwyższą gładkością ścianek i niskim współczynnikiem tarcia. Objawami ich uszkodzenia są głównie zwiększone spalanie oleju, spadek mocy, problemy z zapalaniem i nadmierne nagrzewanie się silnika. Zwlekanie z wymianą tego elementu może przyczynić się do całkowitego zniszczenia silnika i konieczności przeprowadzenia jego generalnego remontu.